Lagom positiv.

Trodde jag verkligen inte skulle kunna något på nationellaprovet i matte B. Men det gick faktiskt bättre än jag trott. Jag kunde faktiskt något! Haha nämen blev mycket chansningar jag gjorde men jag får väl hoppas på det bästa, eller G åtminstonde ^^

Har varit lagomt positiv idag. Pratade med Amanda innan föräldramötet och började sakna kongressen i Göteborg galet mycket så anmälde mig till kongressen i Åre som är nu i sommar. Tagga!

Vuxenpoäng att gå på föräldramöten, dock vara mamma med eftersom jag inte är arton...än! Tiden går galet fort.


Nu ska jag i alla fall dricka min välling och läsa lite skoljobb, kommer nog lyckas somna med pappret i hand kan jag säga dig. Galet trött är man! Men snart så, snart är det över.

Kommentarer

lätta på ditt hjärta♥

Vad heter du?
Jag är lat

Din epost (Ingen annan får se)

Haru nån blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0