Jahadu

Jahadu inte går det bra att plugga inte.
Måste skriva en uppsats om Kallocain som är en bok vi läst.
Jag har läst boken, men har inte börjat med uppgiften, eller börjat har jag, försökt i alla fall.
Grejen är den att jag vet som ungefär vad jag vill skriva jag vet vad den handlar om det har jag i huvet men jag får det bara inte till ord/meningar på datorskärmen... suck.

Någon som vill hjälpa mig med denna uppgift? eller till och med bättre göra den åt mig? Haha nej men ska ta och klara det här nu! Jag måste, jag ska! 


Sitter i alla fall på skolan och väntar på att bussen ska komma så tänkte ta och försöka plugga lite medan men det går inge vidare. Vädret suger så man blir bara seg dessutom är jag jätte trött.. 
Aja ska ta och försöka lite till nu. Får väl börja med någon annan uppgift ifall det skulle skita sig totalt. 


Kommentarer

lätta på ditt hjärta♥

Vad heter du?
Jag är lat

Din epost (Ingen annan får se)

Haru nån blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0