Wish me luck!

Jobbig dag idag. Fattar egentligen inte varför jag åkte till skolan. Vakna upp mådde skit, satt på bussen mådde skit, höll till och med på svimma på bussen behövde luta mig fram men då var det ett säte ivägen..I alla fall så mådde jag skit hela dagen och inte nog med det vi hade ju friluftsdag/bärnbollstunering och det var galet kallt så har nu lyckats bli ännu mer sjuk...Hade inte heller tänkt vara med eftersom jag var sjuk men vad gör man inte för sin klass...dock var vi bara två trogna spelare på planen från våran klass men så kan det gå. 

Jag ska ju egentligen inte klaga eftersom jag kunde åkt hem men ville ju hejja på alla andra ju. Aja nu ska jag försöka få lite värme i kroppen igen, wish me luck!

Kommentarer

lätta på ditt hjärta♥

Vad heter du?
Jag är lat

Din epost (Ingen annan får se)

Haru nån blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0