Så blir det ifall man inte har tiden eller orken

Känner att jag bara skriver inlägg innan jag går och lägger mig nu förtiden, men ifall man inte riktigt har tiden eller orken blir det väl så. 

Dagen började i alla fall med att jag vaknade sent. Känner att jag inte alls hunnit med mycket. Typ som att jag vaknade, åt middag, såg film och nu ligger jag här. Men så är det ju inte riktigt, jag vaknade vid ett tiden, tog det bara lungt till middagen som vi var bortbjudna till. Mycket gott med mycket god efterätt, jordgubbar och glass. MUMS! Sedan blev det filmmys hemma med familjen och nu blir det att sova med huvudvärk och ont i magen.
Godnatt!

Kommentarer

lätta på ditt hjärta♥

Vad heter du?
Jag är lat

Din epost (Ingen annan får se)

Haru nån blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0