mycket som har förändrats

Jadu mycket har hänt denna stockholms resa. värme, grönalund och Bryan Adams, museér och lite annat. Mycket har ändrats också.
Igår när jag skulle hem med 23.30 bussen så pratade jag och Joakim, jag valde att ta nästa buss istället för att vi behövde prata. Vi båda insåg att vi är mer vänner än ett par och så blev det med det.

Vi var tillsammans precis i ett och ett halvt år och den tiden ångrar jag inte de minsta. Vi båda är överens och vänner. Det känns jätte konstigt och ledsamt men det blir bättre såhär. Jag önskar att vi skulle fått det att funka men eftersom det är som det är så är det bättre att det blev som det blev.


Kommer aldrig att glömma dig.

Kommentarer

lätta på ditt hjärta♥

Vad heter du?
Jag är lat

Din epost (Ingen annan får se)

Haru nån blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0