Känns awesome!

Jaha du då var man klar med alla rester som behövdes bli klar till idag. KÄNNS AWESOME! Dock har jag lite annat som måste göras så får inte tappa allt nu alltså. Men är glad överlycklig och allt känns så underbart! Dock är jag trött utmattad och sliten också men det är väl så det ska vara några få veckor innan sommarlovet.

Tycker vädret kan visa lite sommarglädje också just nu gör det de men det går som fram och tillbaka men nu ska vi vara positiva och vara glada att solen faktiskt lyser nu. 

Imorgon drar jag söderut. Det är ju som lov så, aa lov till måndag i alla fall sen blir det skolan på tisdag och sedan blir det stockholm med klassen onsdag till fredag. haha mycket resande men det är helt okej eftersom det är kuul!

Nu ska jag fortsätta plugga i alla fall. Jo jag vet plugga på en onsdag då man är ledig till tisdag men måste man så måste man.

Kommentarer

lätta på ditt hjärta♥

Vad heter du?
Jag är lat

Din epost (Ingen annan får se)

Haru nån blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0