jag överlever nog...

Förstår inte hur vädret kan gå från 30 grader till 8 grader på någon dag, säkert bara för att alla som klagat på det kalla, dåliga vädret klagade sedan på värmen så nu är det dåligt väder igen...


Har tydligen hög feber nu vilket inte gillas eftersom jag måste verkligen till skolan imorgon. Ska typ ha betyg snack i många ämnen och sedan lämna in alla böcker som behövs lämna in. Inte så taggad på skolan men det är ju bara imorgon kvar sedan är det ju skolavslutning så nog kan jag klara mig igenom morgon dagen också. Dock känns det läskigt att sätta sig på bussen igen eftersom jag höll på svimma imorse.. Men jag överlever nog.


Kände att det var ett bra tag sedan bloggen blev utsmyckad med något
så lägger upp en bild jag illustrerade igår.

Kommentarer

lätta på ditt hjärta♥

Vad heter du?
Jag är lat

Din epost (Ingen annan får se)

Haru nån blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0