Inte bara en dag att glömma.

Tänkte sova nu så man orkar upp imorgon. Hoppas det blir en bättre dag än denna. Har som varit lite nere men jag har väl mina anledningar, jag får väl ändå försöka rycka upp mig nu när det snart är sommarlov helt enkelt. 


Det tar ju som inte bara en dag att glömma, även fast känslorna har kallnat så finns dom ändå kvar. Efter en så pass lång tid kan man inte bara gå vidare, man måste få vara ledsen även fast man själv har varit med och fattat beslutet. Jag vill kunna sluta tänka alla dessa löjliga tankar som snurrar runt i mitt huvud. Jag vill egentligen bara sätta mig ner och gråta och inte behöva tänka på någon annan men jag har inte tid att vara självisk.

Ingen behöver egentligen läsa det men kände bara för att skriva av mig lite, det behövdes. Godnatt.

Kommentarer

lätta på ditt hjärta♥

Vad heter du?
Jag är lat

Din epost (Ingen annan får se)

Haru nån blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0