Håhåjaja

Är söderut eller i Kumla rättare sagt. Har inte suttit vid datorn alls förutom att plugga vilket jag lyckats gjort även fast det har varit 29+ typ. Imorgon åker jag och sandra flyg hem vilket resuterar i att jag missar halva min skoldag, och sedan på onsdag så åker jag en full buss med massa svettiga människor, känns lockande att åka direkt till stockholm härifrån men har ju som planerat att sitta och se film hela bussresan med Lisa. Med bra filmer kommer nog resan gå bra. 

Igår for vi till gustavsvik och badade lite granna. Inte mycket hände förutom att en liten pojke på kanske ettår kom fram och nöp mig på rumpan.. hans pappa sa att han inte var gammal nog för det där och tog pojken i hand och gick därifrån. Håhåjaja säger jag bara.

Nu ska jag fortsätta med det sista arbeterna jag har kvar sedan blir det att packa till hämfärden imorgon

Kommentarer

lätta på ditt hjärta♥

Vad heter du?
Jag är lat

Din epost (Ingen annan får se)

Haru nån blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0