Vila skulle sitta bra

Någon som vet varför det kommer upp en grej när man trycker upp min blogg, att det är någon som kräver användarnamn och lösenord? Det går helt utmärkt att läsa bloggen då man trycker kryss men är lite jobbigt och störande.

Känner mig seg idag. Vill bara lägga mig i min säng, vila och se film men känner att jag inte riktigt har tid med det. Ändå sitter jag här och bloggar och kollar min facebook.

Dock har jag inte egentligen så mycket att göra, typ packa men sen är det väl inte så mycket mer, så tror jag skulle hinna se någon film eller i alla fall vila lite.

Känner mig galet rastlös fast kroppen orkar inte, den orkar inte med någonting av någon anledning. Snurrig och ingen ork, har varit så sen en vecka tillbaka... Vet inte riktigt ifall dom där järntabletterna hjälper, dock känns det som det blir så mycket värre ifall jag glömmer att ta en tablett, fast jag mår ändå dåligt även fast jag tar dom.

Nä nu tror jag att jag ska sluta skriva eftersom detta inlägg blev bara strunt och svårt att hänga med i. 

Jag har en gungstol! Den är fin.



Kommentarer

lätta på ditt hjärta♥

Vad heter du?
Jag är lat

Din epost (Ingen annan får se)

Haru nån blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0