Valpinfo

Tänkte berätta lite hur det gått för valparna. Tiden har ju gått så fort att jag inte hängt med. Valparna har iallafall blivit sålda, alla förutom en liten knutt som vi valde att behålla. Imorse då jag satt och drack välling kom lilla Klara och la sig nedanför mig med huvudet på mina fötter för att sova, sedan då jag rörde mig lite kollade hon upp på mig så jag lyfte upp henne, då somnade hon direkt i min famn. Kanske inte det roligaste fakta att veta så här en onsdag men hon är ju bara för underbar. 

Imorgon är det torsdag och sen kommer fredag, tiden går ju så väldigt fort. Nu ska jag gå och busa med lilla Klara sen blir det tv tittande hela kvällen. Bara underbart! 


Bildbrist på denna dator men ville visa något och orkar inte göra något i illustrator just nu så bjuder på en bild jag gjorde för ett tag sedan.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Otroligt bra ritat, vet inte hur och med vilken teknik men det synns att du härstammar från Frans Teofilus Johansson

2011-04-30 @ 19:29:12

lätta på ditt hjärta♥

Vad heter du?
Jag är lat

Din epost (Ingen annan får se)

Haru nån blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0