förvånadsvis bra

Lyckades ju som sagt göra klart mitt tal, höll det igår och det gick faktiskt förvånadsvis bra. Sedan filmade vi klart allt till filmkundkapen igår också vilket jag är väldigt glad över. Ifall vi inte skulle blivit klart innan fredag skulle vi fåttig i uppgiften så chanserna att det skulle hända blir ju mindre, dock är ju hela redigeringen kvar men det tar en annan i gruppen hand om. Kan bara säga att jag verkligen verkligen inte tycker om grupparbeten.. men antar att ifall man tar och väljer ett mediaprogram så får man förvänta sig mycket grupparbeten. 

Idag försov jag mig, så blev ingen idrott, bussen jag ska ta gör så att jag är precis vid skolan då vi börjar.

Kommentarer

lätta på ditt hjärta♥

Vad heter du?
Jag är lat

Din epost (Ingen annan får se)

Haru nån blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0