Tagga gruppsex

Nu sängen, imorgon nationella prov. Taggar att sitta och skriva faktiskt. Vadå fem timmar är väl inge mycket.. eller? Haha dock måste man ju inte sitta fem timmar, tycker det bara är bra att man får sådan lång tid på sig, ifall man skulle behöva det. 


För att förklara rubriken så har jag väldigt dålig hörsel.

Amanda: Taggar du uppsats på torsdag?

Jag:
Vadå gruppsex?

Lite senare på samma lektion.

Annika (våran mattelärare): Ja nu ska jag skissa lite här.

Jag till Amanda: Sa just Anika att hon måste kissa?


Nu ska jag sova så godnatt.


Kommentarer
Postat av: sandra

haha bra hörsel du har :D

2011-04-13 @ 23:38:13
Postat av: Mikael

Dagen blir så mycket roligare om man hör fel lite då och då :p Och Vad gäller annika skulle hon mycket väl ha kunnat säga något sådant :D

2011-04-14 @ 07:14:47
Postat av: Amanda

Malin du är bara för underbar!

Du förlänger våra liv med många goda skratt.

Det här var faktiskt väldigt roligt.

Men gruppsexet gick ju bra?

2011-04-14 @ 18:32:14
URL: http://panda93.blogg.se/

lätta på ditt hjärta♥

Vad heter du?
Jag är lat

Din epost (Ingen annan får se)

Haru nån blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0