plugga och hoppas på det bästa

Historiarov imorgon, får hoppas på att det går bra, verkar ju vara ett hyffsat enkelt prov men kanske inte, får helt enkelt se, det ända jag kan göra är ju att plugga och hoppas på det bästa.

Nästa torsdag blir det 5 timmar nationella prov. Inte så kul kanske men kommer  säkert gå bra. Det jag inte riktigt förstått är varför vi har nationella på Engelska B och Matte B, dom är ju inviduellaval men allt har väl en mening antar jag.

Snart har jag matte vilket jag verkligen inte ser framemot, sen efter det är det grafisk kommunikation vilket faktiskt är roligt, till en viss del. Är så galet skoltrött att jag inte tycker något med skolan är roligt längre...Suck men snart är det påsklov och sedan sommarlov, dock är det ännu ett år kvar efter det men det är bra med lov så man får vila upp sig. 

Nu ska jag fortsätta plugga till provet.

Kommentarer

lätta på ditt hjärta♥

Vad heter du?
Jag är lat

Din epost (Ingen annan får se)

Haru nån blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0