Lovet e slut

Lovet har varit bara fint. 63 mil bilfärd dit och sedan 63 tillbaks. Kändes helt underbart att få komma bort hemifrån lite, umgås med familjen, bara ta det lugnt. Skulle plugga men prioriterade att vila istället.

Från början var vädret lite trist, men sedan blev det helt underbart. Var ute mycket å solade, cyklade gjorde jag också, sedan åkte vi och pimplade vilket var helt awesome. Satt 3½ timme i solen och njöt, fick faktiskt två små aborrar också vilket var plus i kanten.
Haha ville inte åka hem egentligen men familjen tyckte det var dags så fick lov att packa ihop.
Var underbart att träffa släkten från norr men kändes jobbigt och konstigt att farfar inte var där. 

Men nu är jag hemma. Igår var jag hos älsklingen, vi såg bio, LA battle tror jag den hetta, den va faktiskt awesome. Sedan på kvällen såg vi film innan vi somna. Första gången jag såg baksmällan faktistk och den va också bra. 

Idag for jag hem från skolan för jag mådde inge bra så har blivit att vila upp mig för matte provet till imorgon. 






Kommentarer

lätta på ditt hjärta♥

Vad heter du?
Jag är lat

Din epost (Ingen annan får se)

Haru nån blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0