Helg spenderas hos min älskling

Helgen spenderas hos Joakim. Han fyll ju som år nu på måndag så de blir mycke fika. Finns som inte så mycket att skriva egentligen, igår tog vi oss en promenad, sen har vi väl bara suttit vid datorerna och myst.

Första April va lite små rolig då jag och Sandra lyckades lura en lärare. Vi var klädda i exakt likadana kläder så antar att det var svårt att skilja på oss, dock tyck ju som inte jag det men kanske för att jag är ena personen så att säga. Saknar ändå den gamla goa tiden då jag och Sandra gick samma skola och vi lurade alltid lärarna på första april, det va tider de. Om ni inte redan förtsod det så är jag och Sandra enäggstvillingar.


Kommentarer

lätta på ditt hjärta♥

Vad heter du?
Jag är lat

Din epost (Ingen annan får se)

Haru nån blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0