Check!

  • PM - check
  • Tal - check
Överlycklig jag är nu! Förbannad har jag varit hela dagen bara för att vi ska hålla svenska nationella tal imorgon vi fick alltså veta detta idag eller ja vi har ju som vetat att några ska hålla tal imorgon och idag fick vi veta att det är våran grupp. Iaf jag som vetat hur talet ska vara i mindre än en vecka tycker inte det är så rättvist för vissa får två veckor på sig.. Men iaf nu är talet klart så lycklig är jag! Hoppas man får G på det nu bara! 

Idag har det fikats, fikats, myst och fikats, det är ju nämligen inte vilken dag som helst idag utan det är Joakims födelsedaag! GRATTIS! 

Nu hade jag gärna ritat en illustrator bild men sitter dock på hjärtats dator istället. Det är nämligen så att min dator har fått fnatt eller ja gått sönder så nu kan jag inte ladda den. alls... så måste lämna in den imorgon och får hoppas på det bästa. Typ att den är ofixbar och jag får slänga ut han genom fönstret nämen skämt åtsido nu ska jag mysa med stora jocke, inte varje dag man fyller 18 heller, eller jag inte varje dag man fyller år överhuvudtaget.

Nu blev det massa svammel så dags att sluta! Godnatt.

Kommentarer

lätta på ditt hjärta♥

Vad heter du?
Jag är lat

Din epost (Ingen annan får se)

Haru nån blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0