Att försöka är ju det som räknas. Eller?

Måste verkligen skriva klart mitt pm dock har jag ju håltimme imorgon också men det är fel att tänka så. Just nu är det jätte svårt att skriva eftersom jag har både ont i magen och huvudet + är jätte trött, dessutom så på senaste tiden har jag haft jätte svårt att koncentrera mig, måste av någon anledning ha helt tyst runt omkring mig för att kunna göra något överhuvudtaget. Well jag har iaf försökt väldigt mycket och det är väl det som räknas. 

Borde faktiskt gå och lägga mig, det är ju en ny dag imorgon ju och inte vilken dag som helst utan hjärtat fyller ju 18 år. 

Väldigt sugen på popcorn men tror inte det hjälper mot illamående..Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

men kvinna sluta vara sjuk :p



jag har problemet att jag verkligen inte vet vad jag ska hålla tal om.

2011-04-03 @ 23:51:34
URL: http://l-iisa.blogspot.com/

lätta på ditt hjärta♥

Vad heter du?
Jag är lat

Din epost (Ingen annan får se)

Haru nån blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0