Torsdag. snart helg. oj tiden bara flyger förbi.

Igår blev det inget skrivet eftersom jag var i stan hela dan och orkade inte med datorn då vi kom hem så det blev sängen istället för mig.
Idag har det inte hänt mycket. Var i skolan, haft lektion efter lektion vilket drygt. Ville bara sluta och dra hem o vila. Nu är jag hemma iaf. har väll varit det i ca en timme. Snart blir det mat vilket jag verkligen vill ha, för jag är Jätte hungrig!

Har tänkt för mycket idag vilket har lett till inga glada miner.


Jag förstår inte det här med skolan. Om man är sjuk måste man kunna vara hemma och inte missa hur mycket som helst. Jag menar hallå kom igen. Visst om man bara har lite ont i huvudet så kan man ju försöka ta sig till skolan ändå, men om man är sjuk, alltså sjuk på riktigt, typ som öroninflammation på väg, ska man inte behöva känna att man måste vara i skolan för annars missar man för mycket. Skolan stressar ihjäl en. Skolan är tänkt att förbereda och lära inför framtiden och vuxen livet men då är det ju så att man ska överleva vägen dit också.
Nä usch nu tycker jag verkligen inte om skolan.

Jaja snart hoppas jag att maten ska bli klar annars överlever jag inte till morgondagen.
Föresten så undrar jag efter tips på att piffa upp bloggen lite, jag tänkte om det finns något speciellt jag kan skriva om så det blir intressantare för er att läsa.
Hare bestis, hestis.

Kommentarer
Postat av: Vicky

Din blogg är piffig som den är! :> och din sista mening fick mig att tänka på dagens kommentar



"Jag ska till humlis med hest och pojkarna ska på fest" haha XD



KRAM! :D

2010-09-02 @ 18:47:18
URL: http://missvii.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: hihi^^

HAHA det gjorde min dag xD

Kramis :D

2010-09-02 @ 18:50:18
URL: http://maljoh.blogg.se/

lätta på ditt hjärta♥

Vad heter du?
Jag är lat

Din epost (Ingen annan får se)

Haru nån blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0