Sleep tight.

Mår piss. Får se om det blir skola imorgon. Har som sovit hela dan så får som se om jag somnar ikväll men tror inte det blir nåt problem, är aptrött. Aja dags att ha kramkalas med kudden. Godnatt och dröm söta drömmar. Det ska iaf jag, tänkte drömma om älsklingen har jag bestämt för jag saknar honom megasuperduper mycket. Värsta med att vara ifrån skolan är att jag inte kan träffa honom vilket suger. Vi kan som inte heller vara med varandra efter skolan eftersom det är så mycket plugg och sånt skit. Aja nu svamlar jag på som bara den. Dags att sluta skriva. Godnatt.
Längtar tills jag får träffa den här underbara personen igen.
Skulle verkligen behöva en kram just nu så tycker att jag ska få träffa sötnosen snart.
Bara jag blir frisk så.

Kommentarer

lätta på ditt hjärta♥

Vad heter du?
Jag är lat

Din epost (Ingen annan får se)

Haru nån blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0