Okoncentrerad.

Just nu sitter jag och har lektion, så måste jobba med det och inte skriva här. Orkar dessutom inte heller. Snurrar allt för mycket i min skalle, svårt att koncentrera mig, har varit så hela dan.

Igår satt jag inte ens vid datorn, för det första så funka ju inte min dator och för det andra så somnade jag när jag kom hem från skolan så det blev inte av.

Eh, ja jag orkar som sagt inte skriva nu men när jag väl orkar blir det mycket eftersom det hänt mycket, och det kommer hända ännu mer ikväll ^^

Hihi känner att jag utnyttjar att använda stycken nu eftersom har förstått hur jag ska göra så det ska fungera.
Men men, min dator funkar nu iaf så det kommer bli mycket mer skrivande vet jag, bara jag känner att jag har ork.
Man måste ju få en paus någon gång eller hur.

Aja ska ta och fortsätta med uppgiften nu..

Kommentarer
Postat av: Lina

Du måste uppdatera :(

2010-10-18 @ 00:12:57

lätta på ditt hjärta♥

Vad heter du?
Jag är lat

Din epost (Ingen annan får se)

Haru nån blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0