Home sweet home.

Hemma nu, Eller har varit det ett tag. Inte okej att komma hem med extrem huvudvärk och dessutom få stå upp i bussen halva vägen hem.
Inte värdaste dagen men den har funkat. Fick träffa älsklingen idag vilket var awesome, dessutom träffa alla andra och få min krypådigkram av Vicky.
Tre dagar känns väldigt mycket att vara borta, jag menar hallå känns nästan som en vecka.
Imorgon blir det ännu mer skola sedan helg. Känns konsitgt att få helg nu eftersom jag varit hemma resten av alla andra dagar den här veckan. Mycket att ta igen men tror verkligen jag kommer klara det. Bara man tror på sig själv och tänker positivt så klarar man sig.

Kommentarer
Postat av: Vicky

Kryapådigkramar av Vicky är ok! :3 Sånna ska man få när man är sjuk :>

2010-09-10 @ 10:54:36
URL: http://missvii.blogg.se/

lätta på ditt hjärta♥

Vad heter du?
Jag är lat

Din epost (Ingen annan får se)

Haru nån blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0