Dum dator!

Nu vare ett tag sen.
Sitter hemma hos hjärtat.
Åkte hit i fredags redan men igår åkte jag hem en stund och for tillbaka hit idag.
Min dator har varit dum. Den har sagt att användarnamnet eller lösenordet är felaktigt men jag vet att det är helt rätt. Och nu när jag sätter mig vid den och skriver in exakt som jag skrev förut så funkar det.
Inte okej, så det är liksom nu som jag äntligen får sätta mig och plugga, då jag har redovisning imorgon och allt. Aja det ordnar sig förhoppningsvis.

Imorgon är det skola igen. Gasch vad tiden går fort. På tisdag har jag och Joakim varit tillsammans i nio månader och på onsdag fyller jag 17. Hihihi ojoj känns lustigt.

Fått lite ordning på mitt rum också. Eller ordning kan jag inte kalla det, snarare kaos. stökigt överallt eftersom jag fått ett till skrivbord och en hutch (Staving?) skrivbordet är till symaskinen så jag äntligen kan börja sy klart allt jag börjat med och inte låta symaskinen stå i ett hörn och damma, hutchen är till att få ordning på mitt rum, en plats för alla mina papper. Iaf det var riktigt kaos när jag åkte hemifrån så får väll städa imorgon och fixa lite i mitt rum.

Blir hiskeligt störd på att jag inte kan ha mellanrum mellan raderna så att jag måste he linjer istället. Ser inte riktigt klok ut alltså. Men men sånt är livet.


Nu är jag riktigt sugen efter godis, typ kola och choklad. Jag som inte ens tycker om godis, det kanske beror på att jag var väldigt nere idag innan jag kom hit. Satt bara på min säng och kollade på regndropparna som rann ner för fönstret samtidigt som tårarna rann ner för min kinder..
Aja nu ska jag ta tag i pluggandet.
Hada bra!

Kommentarer
Postat av: Vicky

Men finmalin du ska vara glad! :'<



(ett tips till ditt rad problem, jag har haft samma sak. XD Prova att hålla in shift och sen trycka enter, det funkar för mig :) )



och din dator är inte ok! Ò.ó vet ju hur den bråkar! D: och du datorn om du hör mig, PASSA DIG! jag vet vad din IP adress heter! dramatisk musik



KRAAAAM! :D

2010-09-12 @ 20:13:53
URL: http://missvii.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: Jag vet ju, vill men var/är bara deppad.

Men tack Vicky ska prova det och får hoppas att det funkar. Hoppa gärna med mig ^^

Har inte kunnat sitta vid datorn hela dan. T.o.m. när jag stängde av den idag innan bussen kom så kunde jag inte starta den, nu när jag kom hem så funkade den fast först stod det typ error och massa skit. Aja den funkar nu iaf.

Den får passa sig annars blir det väggen och sedan gatan...

2010-09-13 @ 19:05:39
URL: http://maljoh.blogg.se/

lätta på ditt hjärta♥

Vad heter du?
Jag är lat

Din epost (Ingen annan får se)

Haru nån blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0