Another day at home.

Var hemma idag igen. Men imorgon har jag bestämt mig för att åka till skolan oavsett hur jag mår.
Ååh har missat galet mycket, men får se till att ta igen det. Bra iaf att va sjuk nu i början istället för mitten eller slutet då det är så galet mycket i skolan, nu har vi ju som bara börjat så.
Hoppas älsklingen är frisk nog att åka till skolan imorgon för jag saknar honom riktigt mycket och vill gärna träffa honom. Skulle verkligen behöva en kram om jag säger så.
Vet att detta är en gammal bild.
Älskar dig.
Nu ska jag ta och göra lite läxa eftersom jag har varit borta och inte gjort en del. En del vet jag ju som om som jag måste göra men en del har jag ingen aning om som jag får fråga någon i klassen om dom kan skicka ett mejl eller två, eller så pratar jag bara med läraren imorgon.

Kommentarer
Postat av: Vicky

Då blir kramen imorn ist! :3

2010-09-08 @ 21:18:28
URL: http://missvii.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: Och kramen fick jag :D

2010-09-09 @ 10:50:17
URL: http://maljoh.blogg.se/

lätta på ditt hjärta♥

Vad heter du?
Jag är lat

Din epost (Ingen annan får se)

Haru nån blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0