Halsont.

Har ont i halsen, hosta, var nära på att svimma imorse, sliten i kroppen och knoppen, feber som går upp och ner men ska inte klaga, hade en fin helg, hur var eran?
Om jag förstått det rätt så är det många som tänker på alkohol när det är valborg, att dricka sig full och vimsa omkring runt majbrasor. Visst det är ju som ens eget val att dricka, och visst man har säkert kul stor del av tiden, vad har jag att säga om det eftersom jag aldrig har provat på att dricka, men just det där att sätta sig bakom en bil och köra alkoholpåverkad är verkligen ingenting jag förstår, vad är vitsen? Det är då man undrar vad som pågår runt i skallen på dem.
Nu ska jag iaf gå och ta en dusch sen blir det väll sängen.

Kommentarer

lätta på ditt hjärta♥

Vad heter du?
Jag är lat

Din epost (Ingen annan får se)

Haru nån blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0