Ofta 2010!

Nu är det nytt år och allt. Härliga dom här dagarna varit, med härligt folk och god mat (som dock tog lång tid att göra men tro mig det var lika jobbigt för mig som det var för er.) lite kallt var det dock men det gjorde ju som ingenting då man fick upp värmen av kramar.
Många bilder blev det med nykameran också riktigt najs. Kommer lite bilder från nyårs firandet om jag får lust. Kommer säkert bli lite mer bilder i bloggen nu när jag har en bra kamera att fota med.
Har nog inte haft så här mycket skoj på ett lov förut, det har varit riktigt underbart, längtar lite tills skolan börjar då man kommer få träffa allt folk igen som man inte träffat på länge..Men nu ska jag ta och se på någon film antar jag så so long.

Kommentarer

lätta på ditt hjärta♥

Vad heter du?
Jag är lat

Din epost (Ingen annan får se)

Haru nån blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0