Helg!

Jaha nu var det väll dags att uppdatera bloggen igen då.
Trevlig helg. PAJ blev äntligen av, dock tog lång tid att göra och tog som slut ganska snabbt. Fast tydligen är jag ganska seg på att äta, men egentligen ska man inte stressa i sig mat..
Nu sitter jag iallafall i en väldigt kall lägenhet. Att det kan vara sån tempraturskillnad på när det är många människor eller när det bara är en person. Jag gjorde iallafall lite godmorgonvälling för att hålla värmen men det hjälper som inte så jätte mycket så jag ska nog gå till den andra lägenheten, men det kändes så jobbigt att ta sig ur den stora massan av täcken som jag virrat runt om mig, men jag får ta och bita ihop och ta mig dit. Ha det så bra så länge.

Kommentarer

lätta på ditt hjärta♥

Vad heter du?
Jag är lat

Din epost (Ingen annan får se)

Haru nån blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0