pe..pe..pe..PENIS!

Helgen var helt underbar!
Var hos lisa på fredagen till lördagen, kul med kalas. Tacos två gånger på fredagen, lunch på skolan och middagen hos Lisa sen på lördan så åt vi det till midda. Vi spelade spel också och såg på film. Sen när vi skulle hem så kom bussen ca en halvtimme sent, så stod där i kylan Jocke och jag och trodde att vi missat bussen.
For hem, tog det lugnt, såg på film och flyttade planerna att baka till söndagen för klockan vart så mycket, och jag mådde allmänt dåligt.
Vi bakade på söndagen, blev mumsfillibaba! Falska potatisbakelser, finns det någon som inte tycker om dom.
fick gäster, åt gott såg på film.
Dagen har varit bra förutom att jag inte mått så bra. Får se om det blir någon skola imorgon, tveksammt i nu läget.
Jaja nu ska jag ta och åka in till stan och sedan hem.

6 dagar kvar!

Kommentarer

lätta på ditt hjärta♥

Vad heter du?
Jag är lat

Din epost (Ingen annan får se)

Haru nån blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0