Gottegris!

Det var ju som ett tag sen man skrev, men det har varit mycket plugg den här veckan på grund av att jag var sjuk nästan hela förra veckan så har mycket att ta igen.
Helgen var då riktigt fin. Film, promenad och riktigt mys sammanfattar den ganska bra.
Dagarna går då riktigt snabbt nu är det väll onsdag eller? Snart lördag ^^
igår var jag hos Jocke och fick go semlor det var ju faktiskt fet tisdag så det passade ju som bra även fast jag ätit många innan, även idag faktiskt, jag vet jag är en riktigt gottegris.. I alla fall så sov jag hos Jocke så fick som åtminstone en halvtimmes nära en timmes mer sömn än vanligt. Hade dock alla böcker hemma men det ordnade sig.
I går hade vi gympa och det var gym på Iksu, riktigt najs, känns bra i kroppen med träningsvärk, då vet man att gjort något. Taggar tills jag skaffar eget gymkort. Då blir det muskler på mig. Riktigt Biff xD
Höll tal idag, plättar eller pannkaka handlade det om, varit en stor diskution om det nu ett tag. Det heter i alla fall plättar det som man steker på spisen, stora eller små. och sen är det pannkaka som görs i ugnen. Det är min åsikt.
Nu ska jag ta och sova, eller åtminstone läsa lite engelska så...Godnatt!
Allt plätt och pannkakas prat har gjort mig riktigt sugen på det, nu ska jag drömma om dom och göra några imorgon tror jag..
mums plättar!

Kommentarer

lätta på ditt hjärta♥

Vad heter du?
Jag är lat

Din epost (Ingen annan får se)

Haru nån blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0