Rage quit!

Igår var bara mys dag. Satt och hade fotbad länge, medan jag hade en pizza i handen och tv:n framför mig. lite senare hjälpte jag mamma att baka bullar.
Idag efter skolan for jag till stan och köpte en klänning som jag ska ha på begravningen. Ännu har vi inte börjat åka men snart så tror jag det bär av.
Idag blev jag så förbannad att jag inte kunde koncentrera mig på sista lektionen.
Tycker verkligen inte om när man snackar skit, och speciellt om det handlar om min familj så går det för långt.
Visst så kanske man inte vet bättre, att man inte menar det, men seriöst då kanske man inte ska snacka så jävla mycket. Vet att jag inte borde ta åt mig att det inte var personligt mot mig men jag kunde bara inte låta det vara. Även fast det blev bättre, att jag fick en ursäkt så finns det fortfarande kvar. Att det kan finnas så oärliga människor som kan snacka skit om de ärligaste människorna på denna jord. Och jag gör inte något personangrepp till just den personen som sa det där idag utan att det finns sådana människor överhuvudtaget...
Såå hur har eran dag varit?
Finaste människan på jorden!

Kommentarer

lätta på ditt hjärta♥

Vad heter du?
Jag är lat

Din epost (Ingen annan får se)

Haru nån blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0