Hitman!

Hitman gick ju som det gick så nu gjorde dom en gång till, vilket ledde till att dom som dött fick en chans till. Blev glad för det, men den lyckan varade inte så länge. Tänkte faktiskt hålla mig och försöka överleva en dag iaf men men det gick ju som det gick, dog tyvärr..Men det gick faktiskt bättre än förra gången, dödade en person iaf fast det gick bättre första gången men men.
Nu sitter jag hemma med en te kopp i handen och ska försöka med att göra lite läxor.
Nästa vecka är det nationellaprov och jag hade hoppats på att gjort klart alla rester men med tanke på att jag låg hela helgen med matförgiftning så gick det ju inte så bra och sen att jag ska bort den här helgen på begravning så blir det väll att göra det efteråt.
jaja nu blir det väll att sätta igång med resterna.

Kommentarer

lätta på ditt hjärta♥

Vad heter du?
Jag är lat

Din epost (Ingen annan får se)

Haru nån blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0