Inte kul!

Ja inte blev det skola för mig idag då, drabbats av magsjuka eller matförgiftning. Förhoppningsvis matförgiftning för jag orkar verkligen inte med det andra. Jag mår bättre nu iaf, det var igår som jag... ni förstår.. men sen har det inte varit något mer med det, så hoppas jag mår bra imorgon så Joakim kan komma hit, fast det är ju bara om han mår bra, stackarn gick ju hem med feber igår.
Nu blir det väll att skriva lite på min saga som förövrigt skulle blivit inlämnad igår, men orkade ju som inte skriva, men men, blir väll kanske en film också så här på morgonen, eller ja morgon och morgon, snart slutar dom ju på skolan. Kort dag idag. Skulle vilja käka en macka och dricka te men är helt utmattad i hela kroppen så orkar inte ta mig upp ur sängen..Annars blir det väll att ligga här hela dagen...Hur som haver, det är väll ändå dags att skriva på sagan nu då.
Fina Joakim<3

Kommentarer

lätta på ditt hjärta♥

Vad heter du?
Jag är lat

Din epost (Ingen annan får se)

Haru nån blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0