hem imorgon!

Legat till sängs hela dagen.. hoppas jag mår bättre imorgon dock blir det att sitta i bilen hela dagen, för vi åker hem imorgon.
Har tråkigt och inget att göra så jag lägger in lite bilder från sandras dator.
Vi har våra stunder med skratt, gråt och gräl. Men dom där stunderna med skratt är ändå bäst.
Vi kan bråka om så små och onödiga saker, och sedan bara kolla på varandra en lång stund
och bara brista ut i skratt och undra vad vi håller på med.
Livet är orättvist Sandra, men du vet, om vi gör det här tillsammans,
om vi sammarbetar så blir det rättvist tillslut.
älskar dig bästa vän!

Jag vet att jag inte är den bästa systern, men jag försöker iallafall.
Jag vet att jag gör misstag, men jag lovar, jag lär mig av dom.
jag är tydligen inte en så bra kompis eftersom så många har gått sin väg och lämnat mig.
Men jag är den jag är. och jag vet att jag har dom äkta vännerna på min sida nu.

Att man kan vänta så mycket på något, som är det värsta man vet
men sedan blir man så glad av det ändå.
Livet är speciellt. Det finns så många för- och nackdelar,
men ändå tror jag att det blir bra tillslut, att det kommer ordna sig..
Det är så jag tänker för att klara av dagen.

Tar en dag i taget och ser vart det för mig.

Kommentarer

lätta på ditt hjärta♥

Vad heter du?
Jag är lat

Din epost (Ingen annan får se)

Haru nån blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0