försovit mig..

Försov mig imorse.. min mobil hade dött under natten, vaknade 09.50, kollade på busstidtabellen, nästa buss skulle gå 09.10 förstod att jag inte skulle hinna men slutade inte kämpa för det. Tog en snabb dusch, kollade på klockan, tio minuter kvar till bussen skulle gå. Skyndade mig att fixa i ordning mig, sprang ut till hallen kollade på klockan och..där gick bussen. Så nu sitter jag och väntar på nästa buss som kommer om en timme.. varför dessa dåliga busstider men men, jag far ju till skolan iaf.. missat två lektioner men det blir två lektioner jag hinner med, kanske inte dem bästa, matte och nationellaprov.. pallar inte missa mer skolarbete. Synd dock att jag missade median imorse.. nä nu måste jag skuta sitta vid datorn och äta lite eftersom jag missar lunchen på skolan.

Kommentarer

lätta på ditt hjärta♥

Vad heter du?
Jag är lat

Din epost (Ingen annan får se)

Haru nån blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0