14 april!

Ligger i min allt för tomma säng och skriver medan jag saknar personen som jag älskar över allt annat på denna jord som är ca 3 mil bort och säkert sover vid den här tiden.
Nu har lovet tagit slut och skolan börjat. Klockan är mycket och jag borde sova, då är det ju det dära att kunna somna också...
Natten till igår sov jag sittandes i ett tåg. Sen när jag gick tre på natten till vårat hus från tågstation så kollade jag upp på himlen, det var norrsken, jag log hela vägen. Jag sov tre timmar den natten, 1 timme på tåget och två timmar hemma i min egen säng..
Såå idag på skolan började leken Hitman. Förra gången vi körde det klarade jag iaf en vecka, men nejdå, den här gången klarade jag inte ens en dag.. men men det var kul iaf för jag lyckades retas lite med Palt. Dock var det inte meningen att han skulle dö men men, sånt är livet liksom.
och juste imorgon eller man kan ju som säga idag så har jag och Joakim varit tillsammans 4 månader <3
Så det blir ju att göra något skoj av det. I helgen blir det iaf stor firande med tårta och bakelser, både för att Joakim fyllt år och just att det är fyra månader.
Nu ska jag väll ta och stänga ner datorn och försöka ännu en gång att sova..
nattinatti.

Kommentarer

lätta på ditt hjärta♥

Vad heter du?
Jag är lat

Din epost (Ingen annan får se)

Haru nån blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0