Torsdag!

En ganska chill dag idag, dom flesta i klassen var hemma idag för dom var klara med allt eller nåt, tror inte det egentligen men men, jag var i alla fall kvar på skolan för jag hade lite grejs att göra klart typ som en nätverkskabel som tog typ tio min att göra och sen hade jag lite rest på mediakunskapen och den uppgiften tog typ också bara tio min, när vi hade haft mediakunskapen ett tag då märkte jag att jag hade feber, jag mådde i alla fall inte bra men jag stannade ändå kvar på skolan till fyra.
Imorgon är det julavslutning, ändå härligt att ta en paus från allt plugg, men kommer sakna kompisarna från skolan, men vi får väll hitta på något på lovet.
Jaja ska ta och sova nu så jag är pigg imorgon, blir lite sovmorgon också, så det blir härligt men godnatt.

typ flumm eller
Flumm med Jimmy och Palt

Kommentarer

lätta på ditt hjärta♥

Vad heter du?
Jag är lat

Din epost (Ingen annan får se)

Haru nån blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0