30 december

Har inte skrivit på bloggen på ett bra tag nu.. Har inte haft nå tid eller nåt att skriva och tycker inte om att stressa upp mig för att ha något att skriva utan skriver bara på när jag väl har något att skriva.. Oj nu blev det mycket skrivande om skrivandet jag har gjort, gör och kommer att göra.
Menmen nu har det ju som varit julafton och det har varit härligt.
Hela helgen var jag i stan och vi såg på bio bland annat, Paranormal activity var det och den var typ läskig.. alla bara satt och skratta åt mig och sen när ljuset på biosalongen tändes så kollade alla i hela salongen på oss. Tror ändå att jag skrämde upp mig själv ganksa mycket så den verkade mycket läskigare än den egentligen var.
När vi var hemma hos Jocke så var det massor med ljud och dörren öppnade sig av sig själv, då fick jag typ panik så jag kuta till sängen och la mig i fosterställning under täcket.
Sen att vandra i snö som är ända upp till midjan är inget att rekomendera speciellt när man har gympsskor med hål i, fast snö är dock väldigt mysigt så jag vill inte klaga. 
Oj hade tydligen mycket att skriva och ännu mer har jag.
Vill bara skriva att jag nyss idag fick veta att den mest underbaraste, snällaste och finaste hunden i hela världen inte finns kvar längre.. Kommer sakna Kendur så otroligt mycket.
You will always be in my mind!


Kommentarer

lätta på ditt hjärta♥

Vad heter du?
Jag är lat

Din epost (Ingen annan får se)

Haru nån blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0