Lördag 19 december.

Nu sitter man här ensam i lägenheten och funderar på vad man ska ta sig till. Jag har riktigt tråkigt, första helgen på länge man inte har någon att vara med, eller något att göra. är dock väldigt skönt att bara ta det lungt och vila med tanke på att jag troligen hade feber i förrgår och igår, men det är jobbigt att vara så ensam. Igår var det avslutning så nu har man lov och det är väll skönt fast lite tråkigt. Men nu ska man kanske ta itu med städningen eftersom resten av familjen kommer imorgon, förutom storsyrran som är i australien, lite avis man är, fast snö är ju ändå så riktigt mysigt så här till jul.

snö

Bilden är tagen från ett skolarbete på mediaproduktionen. Det var riktigt kallt ute och jag hade inga vantar på mig för att på bilden skulle jag ha frusna händer, och det blev verkligen så, jag kunde inte röra mina fingrar.


Kommentarer

lätta på ditt hjärta♥

Vad heter du?
Jag är lat

Din epost (Ingen annan får se)

Haru nån blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0