Är det Måndag idag?

Har inte uppdaterat på ett bra tag nu känner jag, men har som inte haft så bra med tid eftersom jag har pluggat väldigt mycket och har fortfarande mycket kvar att göra nu sista veckan.
Helgen var riktigt härlig, var faktiskt i skolan, hela helgen, från fredag till söndag. Det var riktigt mysigt och skoj, hade som filmkväll fast såg väll egentligen inte så mycket film dock xD men men.
Nu dom senaste dagarna, senaste veckan har jag försovit mig, typ ganska sliten man är, så det blir härligt med lov. Fast kommer bli ganska deppad om jag bara kommer få sitta här hemma och inte göra någonting. Om någon vill hitta på något så säg bara till. Jaja nu ska jag och Emma (som är as snygg och jätte bra men är dålig på att plugga) fika lite pepparkakor och mjölk innan vi går och lägger oss. Vi gjorde pepparkakorna alldeles själva, (förutom degen som redan var färdig och som var jätte god), våra pepparkakor blev jätte fina iallafall.
Pip pip häslar min brandvarnare med dåligt batteri.

Kommentarer

lätta på ditt hjärta♥

Vad heter du?
Jag är lat

Din epost (Ingen annan får se)

Haru nån blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0